upratovanie tepovanie
Jednorázové upratovanie je myslené ako generálne upratovanie. Môže zahŕňať kompletné upratovanie domácnosti vrátane umývania okien, tepovania a ostatné. Je zamerané hlavne po rekonštrukciách, odchádzajúcich nájomníkoch a pod. Okrem bytov a domov upratujeme tiež kancelárie, spoločné priestory, gastro zariadenia a iné.
 
ZavolajNapíš
ObhliadkaStanovenie konečnej ceny, Termín
RealizáciaPlatba v hotovosti
Objednať

Byt/Dom Cena upratovania
do 60 m2 70 €
do 80 m2 100 €
do 100 m2 130 €
Väčšie rozlohy dohodou
Doprava v rámci Bratislavy 10 €
V prípade silného znečistenia možný príplatok

 

Jednorázové upratovanie zhŕňa
Vysávanie kobercov a podláh
Umývanie podláh
Utieranie prachu
Umývanie komplet kúpelní
Leštenie zrkadiel
Umývanie dverí, zárubní a skríň
Umývanie kuchynskej linky a spotrebičov len z vonku
Čistenie radiátorov, svietidiel a vypínačov

 

Za čo si môžete doplatiť
Umývanie okien
Tepovanie kobercov a ostatného čalúneného nábytku
Umývanie chladničky z vnútra
Umývanie kuchynskej linky a spotrebičov aj z vnútra

 

Nie sme platcami DPH

Referencie

Pre koho je určené jednorázové upratovanie?

Pre každého kto porebuje rozsiahle a komplexné upratovanie svojej nehnuteľnosti. V zabehnutých domácnostiach/firmách sa zvykne využívať pred sviatkami, resp. pri nejakej príležitosti. Okrem toho v Bratislave existuje naozaj rozvinutý trh s nehnuteľnosťami. Výstavba nových, rekonštrukcia, predaj a prenájom sú príležitosťou na upratovanie tohto typu.

Napríklad komplexné upratovanie už len 2-izb bytu po rekonštrukcií zahŕňajúce umývanie okien, kuchyne, kúpelne, toalety a podláh zaberie spravidla jednému človeku celý pracovný deň.

Niekedy ľudia majú záujem len o čiastkové upratovanie, napr. len kuchynskú linku alebo kúpeľnú. Takéto služby neposkytujeme.

Prečo využívať služby upratovacej firmy?

Firma má personál, potrebné náradie a znalosti v oblasti upratovania.

Ako sme už vyššie spomenuli, komplexné generálne upratovanie už aj menšej nehnuteľnosti zaberie jednému človeku celý deň. Pokiaľ sa jedná o nehnuteľnosť s rozlohou vyššouj ako 100 m2, kde je potrebné okrem iného ešte umyť okná a vytepovať sedačku, pre jedného človeka bez chýbajúcej praxe by to bola práca na dva dni. Navyše by si musel ešte niekde požičať stroj na tepovanie. Ak by si na konci dňa spočítal koľko by mohol zarobiť vo svojej práci počas tých dvoch dní, plus náklady vynaložené na čistiace prostriedky a požičanie tepovača, tak by sa dopočítal k tomu, že možno za 15 hodín tvrdej práce (ktorá ho pravdepodobne vôbec nebavila) ušetril 20 Eur oproti tomu, keby to dal upratať firme.

Ako postupovať, keď si chcem objednať upratovanie.

Najlepšie je zavolať, resp. napísať. Pokiaľ sa jedná o menšiu nehnuteľnosť, stačí telefonicky popísať čo všetko by ste potrebovali a hneď si dohodneme najbližší možný termín. Po príchode na miesto pred začatím prác stanovujeme presnú cenu (orientačnú si zistíte na základe zverejneného cenníka), následuje realizácia prác, vaša kontrola a nakoniec platba. Ak sa jedná o náročnejšie upratovanie, na základe vzájomnej dohody je možná obhliadka.