Byt/Dom | Cena upratovania |
do 60 m2 | 70 € |
do 80 m2 | 100 € |
do 100 m2 | 130 € |
Väčšie rozlohy dohodou | |
Doprava v rámci Bratislavy | 10 € |
V prípade silného znečistenia možný príplatok |
Jednorázové upratovanie zhŕňa |
Vysávanie kobercov a podláh |
Umývanie podláh |
Utieranie prachu |
Umývanie komplet kúpelní |
Leštenie zrkadiel |
Umývanie dverí, zárubní a skríň |
Umývanie kuchynskej linky a spotrebičov len z vonku |
Čistenie radiátorov, svietidiel a vypínačov |
Za čo si môžete doplatiť |
Umývanie okien |
Tepovanie kobercov a ostatného čalúneného nábytku |
Umývanie chladničky z vnútra |
Umývanie kuchynskej linky a spotrebičov aj z vnútra |
Nie sme platcami DPH
Pre každého kto porebuje rozsiahle a komplexné upratovanie svojej nehnuteľnosti. V zabehnutých domácnostiach/firmách sa zvykne využívať pred sviatkami, resp. pri nejakej príležitosti. Okrem toho v Bratislave existuje naozaj rozvinutý trh s nehnuteľnosťami. Výstavba nových, rekonštrukcia, predaj a prenájom sú príležitosťou na upratovanie tohto typu.
Napríklad komplexné upratovanie už len 2-izb bytu po rekonštrukcií zahŕňajúce umývanie okien, kuchyne, kúpelne, toalety a podláh zaberie spravidla jednému človeku celý pracovný deň.
Niekedy ľudia majú záujem len o čiastkové upratovanie, napr. len kuchynskú linku alebo kúpeľnú. Takéto služby neposkytujeme.
Firma má personál, potrebné náradie a znalosti v oblasti upratovania.
Ako sme už vyššie spomenuli, komplexné generálne upratovanie už aj menšej nehnuteľnosti zaberie jednému človeku celý deň. Pokiaľ sa jedná o nehnuteľnosť s rozlohou vyššouj ako 100 m2, kde je potrebné okrem iného ešte umyť okná a vytepovať sedačku, pre jedného človeka bez chýbajúcej praxe by to bola práca na dva dni. Navyše by si musel ešte niekde požičať stroj na tepovanie. Ak by si na konci dňa spočítal koľko by mohol zarobiť vo svojej práci počas tých dvoch dní, plus náklady vynaložené na čistiace prostriedky a požičanie tepovača, tak by sa dopočítal k tomu, že možno za 15 hodín tvrdej práce (ktorá ho pravdepodobne vôbec nebavila) ušetril 20 Eur oproti tomu, keby to dal upratať firme.
Najlepšie je zavolať, resp. napísať. Pokiaľ sa jedná o menšiu nehnuteľnosť, stačí telefonicky popísať čo všetko by ste potrebovali a hneď si dohodneme najbližší možný termín. Po príchode na miesto pred začatím prác stanovujeme presnú cenu (orientačnú si zistíte na základe zverejneného cenníka), následuje realizácia prác, vaša kontrola a nakoniec platba. Ak sa jedná o náročnejšie upratovanie, na základe vzájomnej dohody je možná obhliadka.